Logowanie
4.6
2020-03-16

Preventive Actions COVID-19

Szanowny Kliencie,

W ciągu ostatnich 2 miesięcy dowiedzieliśmy się więcej niż kiedykolwiek byśmy w stanie sobie wyobrazić o tej wyjątkowej epidemii koronawirusa, oficjalnie znanej jako COVID-19. Monitorowaliśmy szybkie rozprzestrzenianie się tego wirusa i wynikający z niego nagły wpływ, jaki ma on teraz na globalną gospodarkę. Nasze pozytywne myśli i wibracje kierowane są do wszystkich, którzy zostali już dotknięci tym kryzysem i mamy nadzieję, że wszyscy nasi Klienci i Partnerzy oraz całe ich rodziny, przyjaciele i koledzy pozostaną tak bezpieczni, jak to tylko możliwe w tym trudnym okresie.

EshopWedrop i jego rodzina firm rozpoczęła planowanie podejścia do tej sytuacji kilka tygodni temu. Nasz plan i działania koncentrują się na zdrowiu i samopoczuciu naszych pracowników, klientów, dostawców, partnerów i naszej społeczności. Rozpoczęliśmy teraz wdrażanie pierwszych kroków planu, który zakłada, że nasi pracownicy pracują na odległość w jak największym stopniu, aby zmniejszyć ryzyko przenoszenia tego wirusa między ludźmi w naszych miejscach pracy na całym świecie.

Jesteśmy bardzo elastyczni jako organizacja i jesteśmy dobrze przygotowani na tego typu sytuacje. Przechodząc do tego modelu, pracowników pracujących zdalnie, nie spodziewamy się żadnych zmian w świadczonych usługach i wsparciu.

Zdecydowanie zalecamy korzystanie z dostaw do drzwi jako preferowanej i najbezpieczniejszej opcji dostawy ostatniego etapu. Choć opcje Flagship oraz Click & Collect są nadal dostępne, biorąc pod uwagę rozwój pandemii, być może będziemy musieli ograniczyć ich użycie w przyszłości.

Jeśli chodzi o kraje pochodzenia i transport z każdego z nich, prawdopodobnie doświadczymy opóźnień, biorąc pod uwagę szeroko zakrojone kontrole i kontrole w krajach pochodzenia, a także w punktach granicznych. Włochy są obecnie przedmiotem szczególnej troski i już teraz widzimy opóźnienia z Włoch, ale w przyszłości możemy również zobaczyć opóźnienia w transporcie z innych krajów. W tym miejscu należy podkreślić, że około 75% ogólnoeuropejskiego transportu odbywa się w transporcie drogowym, co ma kluczowe znaczenie dla UE i istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie ono kontynuowane, podczas gdy zakaz transportu będzie nadal obowiązywał tylko pasażerów.

Wstrzymujemy również od 17 marca na okres 30 dni możliwość płatności za pobraniem (COD) jako metodę płatności za zamówienia złożone przez naszych klientów (wyjątki będą dotyczyły tylko krajów, dla których COD jest jedynym sposobem płatności, obecnie usługa możliwa na odpowiednich lokalnych stronach EshopWedrop).

Poświęć 90 sekund na obejrzenie tego przydatnego krótkiego filmu na temat środków zapobiegawczych COVID-19 zalecanych przez Światową Organizację Zdrowia:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=90&v=1APwq1df6Mw

Ty, nasz cenny Klient, wydaje się, że już określiłeś zakupy online jako bezpieczniejszy sposób robienia zakupów w porównaniu do tradycyjnego sposobu robienia zakupów. Jak zwykle transgraniczne zakupy online zapewniają dostęp do szerszych rynków i zróżnicowanego portfolio produktów, często po lepszych cenach niż na rynku krajowym. Właśnie tego wszyscy potrzebujemy w tym okresie, ponieważ ceny i podaż towarów w kraju często są dotknięte nadmiernym popytem i trudnymi łańcuchami dostaw. Widzimy, że liczba paczek w naszej sieci nadal silnie rośnie w tym okresie i dokładamy wszelkich starań, aby Ci służyć i dostarczać coraz więcej przesyłek z produktami potrzebnymi w tym okresie.

Będziemy Cię na bieżąco informować o najnowszych wiadomościach, w tym o wszelkich ewentualnych opóźnieniach lub przerwach w świadczeniu usług z naszego portfolio przewoźników i dostawców na całym świecie. Ponadto udostępnimy najnowsze informacje na temat wielu środków bezpieczeństwa, które my i nasi przewoźnicy podejmujemy, aby zapewnić bezpieczeństwo kierowców, pojazdów, pracowników, obiektów magazynowych i paczek. Regularnie sprawdzaj Pulpit nawigacyjny na swoim koncie EshopWedrop, a także nasze konta w mediach społecznościowych, aby uzyskać najnowsze aktualizacje.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszymi zespołami Obsługi Klienta zgodnie z lokalnymi danymi kontaktowymi na naszych lokalnych stronach internetowych poświęconych każdemu krajowi EshopWedrop. Ale przede wszystkim bądź bezpieczny i dbaj o siebie, swoją rodzinę i przyjaciół.

Z poważaniem,

Mircea Bandean

Dyrektor zarządzający

Grupa EshopWedrop

Korzystając ze strony internetowej Eshopwedrop, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszą polityką dotyczącą plików cookie. Czytaj więcej

Poczekaj, aż zweryfikujemy Twój kod pocztowy