Co to jest EDee?
EDee to opcja automatycznej dostawy, która daje możliwość na otrzymywanie zamówień online bez konieczności logowania się na konto EshopWedrop więcej niż jeden raz.
Co oznacza automatyczna dostawa?
EDee jest opcją automatycznej dostawy - oznacza to, że jeśli zostanie aktywowana, Twoje zamówienia zostaną wysyłane automatycznie, na podstawie preferencji ustawionych na osobistym koncie EshopWedrop tylko raz.
Czy EDee jest obowiązkową opcją, z której muszę skorzystać?
EDee nie jest obowiązkowym, jest opcjonalnym dodatkiem i można go aktywować na osobistym koncie EshopWedrop za darmo!
Jeśli zdecydujesz aktywować naszą funkcję EDee, wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić informacje dotyczące konta EshopWedrop w sekcji „Moje paczki” i na podstawie tych informacji przyszłe zamówienia zostaną dostarczone do Ciebie. Możesz go dezaktywować w dowolnym momencie.
Uwaga: nawet jeśli zdecydujesz się nie używać EDee, twoje paczki nadal będą przenoszone do ich Magazynu Docelowego, więc Edee nie wpłynie na podróż paczek, jeśli nie zostanie użyta.
Jeśli aktywuję EDee, czy będzie to działać w przypadku zaległych zamówień na moim koncie?
Jeśli zdecydujesz się na aktywację EDee, ale masz już zaległe zamówienia na koncie, pamiętaj, że ustawione preferencje będą działać tylko w przypadku paczek dodanych do konta po aktywacji. W przypadku paczek już istniejących na koncie nie można ich zautomatyzować i dlatego trzeba będzie postępować zgodnie z procesem ręcznego zamawiania.
Jak działa EDee?
EDee daje Ci możliwość wstępnego wybrania opcji dostawy, których chcesz używać w swoich zamówieniach, tylko RAZ, a odtąd za każdym razem, gdy używasz EshopWedrop do dostarczania paczek, EDee zajmie się całym procesem za Ciebie, używając zestaw preferencji!
Na przykład: jeśli wcześniej wybierzesz preferencje, takie jak opcja dostawy, aby była to dostawa do domu i użyjesz tej samej metody płatności dla wszystkich swoich zamówień, Edee zrealizuje twoje przyszłe zamówienia przy użyciu tych preferencji, nie prosząc o dalszą pomoc.
Jak aktywować EDee?
Krok 1 à Odwiedź swoje konto EshopWedrop i przejdź do strony „Moje paczki”.
Krok 2à Włącz EDee
Krok 3 à Wybierz preferencje dostawy, o które EDee ma się troszczyć
Czy istnieje maksymalny rozmiar paczki dla dostaw automatycznych?
Nie ma maksymalnego rozmiaru paczki dla dostaw automatycznych, chyba że wybierzesz nasze opcje C&C (Paczkomaty). Jeśli wybierzesz jedną z naszych opcji C&C, a Twoja paczka będzie większa niż maksymalna dozwolona, wówczas EDee użyje drugiej opcji dostawy ustawionej w ustawieniach EDee.
Ponadto, jeśli używasz dostaw typu „kliknij i odbierz” lub „do drzwi”, sprawdź, czy mogą wystąpić ograniczenia kurierskie.
Co się stanie, jeśli użyję EDee, ale zdecyduję się zapłacić „za pobraniem”?
Jeśli wybrałeś opcję płatności „Za pobraniem”, EDee zajmie się przesyłką za Ciebie i wyśle twoje paczki do naszego magazynu w kraju. Po dostarczeniu paczek możesz odebrać i opłacić zamówienie przy odbiorze.
Podobnie, EDee może zorganizować dostawę do domu, a płatności można dokonać w dniu przyjazdu.
Co się stanie, jeśli użyję EDee, ale zdecyduję wysłać jedną paczkę na inny adres?
EDee można włączyć / wyłączyć dla pojedynczej paczki osobno, jeśli jest taka potrzeba. Na przykład, jeśli EDee została aktywowana, ale jedna paczka musi być dostarczona w inny sposób niż pozostałe, EDee można wyłączyć dla tej pojedynczej paczki. Następnie na tą konkretną paczkę trzeba było by złozyć zamówienie w zwykły sposób.
Czy będę informowany o aktualizacjach dotyczących podróży mojej przesyłki z EDee?
EDee prześle Ci e-mailem informacje o statusie i podróży Twojego zamówienia, abyś był w pełni informowany na każdym etapie.
Czy EDee jest dla mnie odpowiedni?
EDee jest odpowiednią opcją dla Ciebie, jeśli chcesz, aby proces zakupów online był szybki i prosty. Oznacza to mniej powiadomień e-mail (jeśli zdecydujesz się otrzymywać mniej) i mniej loginów na konto. Jednak aktualizacje śledzenia zamówień i dostawy są zawsze dostępne na stronie internetowej, abyś mógł uzyskać do nich dostęp.
Czy Edee zajmie się danymi celnymi?
Jeśli zdecydujesz się aktywować EDee dla paczek amerykańskich, pamiętaj, że EDee nie może przesyłać danych celnych na twoje konto w twoim imieniu. Nadal będziesz musiał zalogować się na swoje konto i ręcznie przesłać te dane. Po przesłaniu tych dokumentów EDee może wysłać do Ciebie paczkę z USA i dokończyć zautomatyzowany proces.
Czy mogę użyć Edee dla więcej niż jednej paczki?
EDee działa tylko wtedy, gdy zamawiasz paczki pojedynczo, jedna po drugiej, ponieważ obecnie ta opcja nie jest dostępna do konsolidacji paczek w jednym zamówieniu. W przyszłości będziemy mieli tę opcję, więc bądź na bieżąco!
Czy mogę użyć Edee tylko dla jednej paczki?
W razie potrzeby EDee można aktywować tylko dla jednej paczki. Ta opcja jest przydatna dla tych, którzy mogą być nieobecni, gdy ich paczka zostanie dostarczona. Jeśli masz paczkę na koncie i chcesz zautomatyzować proces dostawy, możesz to zrobić, przechodząc do sekcji „Moje paczki” na koncie i aktywując EDee dla tej jednej paczki. Po otrzymaniu paczki EDee zajmie się dostawą za Ciebie.
Co się stanie, jeśli aktywuję EDee, ale zdecyduję, że to nie dla mnie?
EDee można zawsze dezaktywować i ponownie aktywować tyle razy, ile chcesz. Jeśli po prostu zalogujesz się na swoje konto i wybierzesz sekcję „Moje paczki”, będziesz mógł przełączyć przycisk On / Off na banerze EDee, aby włączyć lub wyłączyć EDee.
Uwaga: jeśli zdecydujesz się na aktywację EDee, ustawione preferencje będą działać tylko w przypadku paczek dodanych do twojego konta po aktywacji. Oznacza to, że wszelkie paczki, które były już na koncie przed aktywacją EDee, nie zostaną zautomatyzowane i dlatego będą podlegać ręcznemu procesowi składania zamówień.
Ponadto EDee można włączyć / wyłączyć dla pojedynczej paczki oddzielnie, jeśli jest to potrzebne. Na przykład, jeśli EDee została aktywowana, ale jedna paczka musiała zostać dostarczona w inny sposób niż pozostałe na koncie, EDee można wyłączyć dla tej pojedynczej paczki. Następnie ta konkretna paczka musiałaby zostać zamówiona w zwykły sposób.
Dlaczego EDee jest bezpłatny? Czy są jakieś ukryte koszty?
W tej chwili oferujemy EDee całkowicie za darmo, ponieważ chcemy zaoferować naszym klientom najlepsze możliwe zakupy online. Biorąc pod uwagę każdą recenzję, którą otrzymujemy każdego dnia, staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania, aby usługa była prosta, wydajna i przyjemna, z którą EDee pomaga pod każdym względem.
Czy są jakieś dopłaty?
Kiedy obowiązywać będzie dopłata?
Dopłata za sytuację nadzwyczajną będzie obowiązywać od 1 kwietnia 2020 r. Do odwołania.
W jakich przypadkach obowiązuje dopłata?
Dopłata za sytuację nadzwyczajną będzie miała zastosowanie do wszystkich paczek z USA zamówionych od 1 kwietnia 2020 r.
Nie dotyczy europejskiego transportu drogowego i paczek z krajów pochodzenia europejskiego. Wszelkie zmiany w tym zakresie będą zgłaszane z wyprzedzeniem.
Zobacz mechanizm tej dopłaty w poniższych przykładach:
Please see the mechanism of this surcharge in the examples below:
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
Billing Method for US Emergency Situation Surcharge (ESS)
|
Chargeable Weight (kg)
|
US Standard Tariffs - Flagship (PLN)
|
US ESS Amount (PLN)
|
US Total Tariff Charged - Flagship (PLN)
|
|
0.15
|
29.90
|
1.95
|
31.85
|
Fixed Charge PLN per kg:
|
0.45
|
35.90
|
5.85
|
41.75
|
12.99
|
0.95
|
41.90
|
12.34
|
54.24
|
|
1.50
|
53.90
|
19.49
|
73.39
|
|
2.50
|
69.90
|
32.48
|
102.38
|
ESS and tariffs including VAT
|
|
|
A x B
|
C + D
|
*Dopłaty zawierają podatek VAT i są aktualizowane i publikowane na początku każdego miesiąca oraz stosowane w okresach o wyjątkowo wysokich kosztach z powodu kryzysu regionalnego lub globalnego ”. Powyższe informacje mają charakter czysto wyjaśniający, a informacje o aktualnie obowiązującym ESS można znaleźć tutaj.
Jakie są standardowe maksymalne wymiary jednej paczki?
Obecnie standardowy maksymalny wymiar dozwolony dla jednej paczki wynosi 240 cm na jedną stronę. Jeśli paczka przekroczy 240 cm po jednej ze swoich stron, skontaktujemy się z Tobą w sprawie dodatkowych opłat warunkowych. Po pokryciu kosztów dodatkowych paczka zostanie przetworzona przez magazyn pochodzenia i bezpiecznie dostarczona do Ciebie.
W niektórych krajach pochodzenia mogą obowiązywać niższe maksymalne limity, jak podano na stronie internetowej w sekcji FAQ.
Jak działa EshopWedrop?
KROK 1 - Po rejestracji otrzymasz swój numer ID oraz dostęp do adresów magazynów lokalnych EshopWedrop, których będziesz używał podczas robienia zakupów online w dostępnych krajach.
KROK 2 - Kupuj w swoich ulubionych sklepach internetowych. Tutaj znajdziesz kilka pomysłów na zakupy, ale zawsze możesz skorzystać z innego sklepu. POMYSŁY NA ZAKUPY
KROK 3 - W sklepie internetowym podaj jako adres dostawy adres magazynu EshopWedrop oraz swój identyfikator EshopWedrop (przy nazwisku).
KROK 4 - Poczekaj na potwierdzenie, że Twoje zamówienie dotarło do lokalnego magazynu EshopWedrop (weź pod uwagę czas dostawy w danym kraju, zgodnie z opcją dostawy). Po otrzymaniu Twojego zamówienia, nasz zespół przygotuje go do wysyłki.
Krok 5 - Wiemy, że zakupy przez Internet mogą być czasem stresujące, dlatego regularnie informujemy Cię drogą mailową o lokalizacji i statusie paczek. Możesz to sprawdzić w dowolnym momencie, logując się na konto EshopWedrop lub korzystając z dostępnego narzędzia śledzenia na stronie internetowej EshopWedrop.
Krok 6 - Otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdy paczka dotrze do Polski. Dostawa do domu albo do biura? A może wolisz osobiście odebrać zamówienie z paczkomatu? Wybierz najbardziej dogodną opcję.
Kiedy przesyłki mogą być dostarczane do magazynów kraju pochodzenia?
Magazyn kraju pochodzenia może przyjmować przesyłki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od 9:00 do 17:00 (czasu lokalnego).
Czy mogę porównać ceny między różnymi sklepami internetowymi?
Oczywiście! Zalecamy korzystanie z Pricerunner na zakupy w Wielkiej Brytanii, a dla sklepów we Włoszech i Niemczech z Preis.
Dlaczego warto korzystać z EshopWedrop?
Tysiące kupujących online w Europie używają EshopWedrop do dostarczania paczek z zagranicy.
Oto kilka powodów, dlaczego EshopWedrop może być Twoim ulubionym partnerem zakupów online:
Marki, które kochasz, w Twoim zasięgu. Z EshopWedrop masz dostęp do produktów wysokiej jakości i największych sklepów internetowych w Europie. Nawet do tych, które nie oferują dostawy do Polski. EshopWedrop się tym zajmie!
Wszyscy wiemy, że w takich krajach jak Stany Zjednoczone, promocje w sklepach internetowych to prawdziwy szał zakupowy. Większość towarów z tych sklepów w Polsce będzie znacznie droższa lub niedostępna! Z EshopWedrop możesz teraz kupować dowolne produkty i korzystać ze wszystkich promocji sklepów internetowych w USA, a także w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji czy Włoch!
Łącz swoje zamówienia: Prawdopodobnie chcesz kupić produkty z wielu sklepów lub nawet z różnych krajów, co może skutkować wysokimi kosztami dostawy. Dzięki EshopWedrop możesz łączyć wszystkie swoje zamówienia w ramach jednej dostawy, dzięki czemu wszystkie Twoje paczki zostaną dostarczone razem, a Ty będziesz mógł zaoszczędzić czas i pieniądze!
Kalkulator cen - Zapewnia możliwość oszacowania kosztów dostawy przesyłek z całego świata do adresu magazynu Polsce. Odwiedź kalkulator cen EshopWedrop, aby oszacować koszty dostawy paczki.
Wiele opcji dostawy i odbioru - zakupy online oznaczają wygodne zakupy!
Zamawiaj zakupy do domu, do pracy lub do paczkomatu. A może chcesz zaskoczyć przyjaciela prezentem?
Możesz wybrać to, co jest dla Ciebie najwygodniejsze, ponieważ EshopWedrop oferuje różne opcje dostawy i punkty odbioru zlokalizowane w całej Polsce.
Jaki jest adres zakupów EshopWedrop?
Po dokonaniu rejestracji otrzymasz adresy dla zakupów online w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i USA. Zawsze możesz znaleźć te adresy po zalogowaniu na swoje konto EshopWedrop.
Gdy robisz zakupy przez Internet i korzystasz z jednego z tych adresów, twoje paczki są dostarczane do odpowiedniego magazynu EshopWedrop w danym kraju.
Dzięki temu procesowi możesz czasami skorzystać z opcji bezpłatnej dostawy, którą sprzedawcy detaliczni często oferują swoim klientom. Oznacza to, że musisz zapłacić tylko za koszty związane z dostarczeniem paczki do Polski przez EshopWedrop.
Przykład: zamówiłeś książkę z darmową dostawą z Amazon.co.uk. Przy opłacie podałeś adres otrzymany w sklepie EshopWedrop. Oznacza to, że Twoja paczka zostanie najpierw za darmo wysłana do naszego magazynu EshopWedrop w Wielkiej Brytanii, a następnie Twoje towary będą dostarczone do Polski (opłata według wybranej opcji dostawy).
Skąd mam wiedzieć, że moje produkty dotarły na podany adres dostawy EshopWedrop?
Nasz system automatycznie wysyła do Ciebie powiadomienia e-mail po otrzymaniu Twojej paczki. Następujące dane są zawarte w naszym powiadomieniu e-mail dla każdej otrzymanej paczki:
- Waga
- Wymiary
- Numer przesyłki
- Bezpośredni link do konta EshopWedrop, gdzie można zobaczyć zdjęcie z paczką (paczkami), a także wszystkie szczegóły powyżej.
Opcjonalnie możesz również wstępnie powiadomić nas o przybyciu przesyłki, korzystając z dedykowanego formularza dostępnego na koncie EshopWedrop. Możesz to zrobić tylko wtedy, gdy chcesz.
Moja paczka została odrzucona pod adresem dostawy EshopWedrop. Dlaczego?
Istnieje kilka powodów odmowy przyjęcia paczki.
- Przesyłka została wysłana z usługą za pobraniem (Opłata przy odbiorze)
- Wymiary paczki przekraczają maksymalne dopuszczalne
- Paczka znajduje się na liście towarów, których nie można przewieźć (towary niebezpieczne, towary, których przechowywanie i dostawa może wymagać specjalnych warunków).
Gdzie i kiedy mogę odebrać paczki?
Możesz wybrać ostateczną dostawę paczek, gdy tylko dotrą one do naszego magazynu docelowego w Polsce.
Aby odebrać paczki, możesz wybrać jedną z następujących opcji:
- Dostarczanie pod wskazany przez Ciebie adres
- Odbiór ze wskazanego przez Ciebie paczkomatu
- Odbiór z naszego centralnego magazynu w Polsce
Dokonałem zakupu online, ale nie widzę go wśród moich paczek na koncie EshopWedrop. Dlaczego? Co mogę zrobić?
- Uprzejmie prosimy o sprawdzenie, czy sklep internetowy wysłał Twoje produkty i czy zostały one pomyślnie dostarczone na Twój adres zakupowy EshopWedrop.
- Czy otrzymałeś numer śledzenia zamówienia ze sklepu internetowego?
- Jeśli produkty zostały dostarczone, ale sprzedawca nie oznaczył prawidłowo twojego ID na paczce, zachowamy Twoje paczki w kategorii „Niezidentyfikowany” i przeprowadzimy dochodzenie.
- Uprzejmie prosimy o kontakt z nami i przesłanie nam wszystkich danych, które mają na celu wyjaśnienie sytuacji.
- Przetwarzanie zamówienia do systemu może potrwać do 24 godzin, a o otrzymaniu paczki dla Ciebie powiadomimy Cię mailowo.
Jak mogę sprawdzić status Mojej przesyłki i jak mogę się dowiedzieć, kiedy dotrze do celu?
Poinformujemy Cię e-mailem kiedy:
- Twoje paczki dotrą do magazynu pochodzenia EshopWedrop (Twoje adresy zakupów EshopWedrop)
- Twoje paczki odjadą w kierunku kraju docelowego
- Twoje paczki dotrą do naszego magazynu w kraju docelowym
- Twoje paczki dotrą wybranego przez Ciebie punktu odbioru, lub pod wskazany przez Ciebie adres
- W każdej chwili możesz także sprawdzić swoje paczki na koncie EshopWedrop. Znajdziesz tu wszystkie szczegóły i status wszystkich swoich paczek, konsolidacji, historii, wystawionych faktur itd.
Sklep internetowy (Ebay.co.uk, Amazon.co.uk) nie akceptuje numeru telefonu podanego przez EshopWedrop. Co powinienem zrobić?
Spróbujmy tego:
- Sprawdź, czy prawidłowo wybrałeś kraj dostawy.
- Zmień „+44” (kod brytyjski) na „0” (zero) - ebay.co.uk
- Usuń +44 i pozostaw tylko resztę numeru - Amazon.co.uk
Czy mogę robić zakupy w innych sklepach internetowych?
Oczywiście! Nasz katalog sklepów internetowych to tylko początek. Możesz kupować w dowolnym sklepie internetowym, który realizuje dostawy na adres magazynu EshopWedrop w wybranym kraju.
Jak obliczana jest opłata za wysyłkę?
Koszt wysyłki jest zgodny z naszym cennikiem, który można znaleźć na naszej stronie internetowej.
Szacunkowy koszt wysyłki można obliczyć za pomocą naszego kalkulatora online, który można również znaleźć na naszej stronie internetowej.
Koszt jest oparty na wadze każdej paczki w kg.
W przypadku, gdy waga objętościowa (długość X szerokość X wysokość) cm / 6000 jest większa niż rzeczywista waga paczki, koszt wysyłki jest obliczany na podstawie wagi objętościowej.
Jak zrobić zakupy z USA?
Złożenie zamówienia za pomocą adresu dostawy EshopWedrop USA?
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z poniższymi informacjami - trzeba postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby upewnić się, że twoja przesyłka pomyślnie przechodzi przez procedurę odprawy celnej przed dostawą.
Odwiedź swoje konto, aby sprawdzić, czy twój amerykański adres dostawy jest dostępny - Moje konto
Jeśli nie masz jeszcze konta EshopWedrop, zarejestruj się tutaj
Jak działa usługa w USA?
Magazyn USA EshopWedrop Origin znajduje się w Nowym Jorku i w pobliżu lotniska JFK. Oznacza to, że za każdym razem, gdy robisz zakupy od sprzedawców internetowych w Ameryce, Twoje paczki będą wysyłane do magazynu USA Origin, a stamtąd będą dostarczane do Polska,przez Holandię.
Dostawy do magazynu USA są przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (czasu nowojorskiego).
Wszystkie paczki są przetwarzane w ciągu 24 godzin po dostawie.
Godziny odcięcia – Paczki ze szczegółami celnymi zaktualizowane i potwierdzone do godziny 12:00 czasu wschodniego (ET) dzień przed każdym dniem wyjazdu zostaną uwzględnione w terminie wyjazdu.
Obecnie mamy cotygodniowy wylot z magazynu USA Origin w każdy czwartek z wylotem lotniczym z lotniska JFK w Nowym Jorku w czwartek i przylotem do Holandii w niedzielę przed odprawą celną w poniedziałek.
Klienci będą musieli zaktualizować szczegóły celne tych paczek do środa 12 PM ET, aby upewnić się, że wyjadą w tym samym tygodniu.
Co muszę zrobić, gdy paczka dotrze do magazynu w USA?
Zaloguj się na swoje konto osobiste i weź udział w następujących czynnościach:
Prześlij dokumentację pomocniczą dla zadeklarowanych kategorii produktów i wartości (faktura, potwierdzenie zamówienia online, faktura proforma itp.). Dokument ten musi wyraźnie przedstawiać opis produktów, ilość i kwotę zapłaconą za produkty. Jeśli brakuje któregokolwiek z tych danych, paczka nie może wyjechać z USA!
Musisz wypełnić szczegóły kategorii produktu wymienione powyżej tylko w języku angielskim i musi być zgodny z opisem z dokumentacji uzupełniającej (faktura lub potwierdzenie zamówienia online). To z kolei pozwoli na stworzenie odpowiednich kodów HS potrzebnych podczas odprawy celnej.
Zadeklarowana wartość w USD, w tym wszelkie obowiązujące opłaty za sprzedaż i koszty dostawy w USA, zgodnie z przesłaną dokumentacją pomocniczą. Maksymalna wartość przesyłki akceptowanej przez system wynosi 2500 USD. Jest to maksymalna wartość uproszczonych formalności wywozowych zaakceptowanych przez amerykańskie organy celne.
Uwaga: Jeśli nie masz domyślnego adresu dostawy w kraju docelowym zadeklarowanym na twoim koncie, zostanie wyświetlony monit o dodanie go. Jest to warunek konieczny do wysłania paczek z USA. Ten adres zostanie zadeklarowany jako adres do formalności celnych wywozie i importu.
Co się stanie, gdy moje paczki dotrą do Holandii?
Po pierwsze, paczki przybywają do Holandii w niedzielę w celu odprawy celnej (zobacz więcej szczegółów na temat formalności celnych Import).
Po odprawie celnej działek paczki zostaną posortowane i wyjadą przy następnym zaplanowanym wylocie z Holandii do Polska.
W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Dane kontaktowe działu obsługi klienta: Telefon: [+48 22 738 31 94], E-mail: info@eshopwedrop.pl
Jakie są opłaty za przesyłkę z USA?
Ceny dostawy są obliczane na podstawie ciężaru przesyłek:
Ciężar obciążalny: Ciężar ładunku lotniczego jest obliczany jako rzeczywista waga (waga brutto) lub waga objętościowa (nazywana również objętością lub wymiarową) przesyłki, w zależności od tego, która z tych wartości jest większa. Waga objętościowa jest obliczana na podstawie wymiarów (długość, szerokość i wysokość) działki: Długość (cm) x Szerokość (cm) x Wysokość (cm) / 6000.
Zazwyczaj duże przedmioty o lekkiej masie całkowitej zajmują więcej miejsca w samolocie niż mały, ciężki przedmiot. Dlatego linie lotnicze korzystają ze stawek według ciężaru.
Formalności celne importu
Gdy paczki przybywają do Niderlandów, każdy z nich podlega formalnościom celnym przywozowym – pozwala to na rozpowszechnianie paczek UE jako paczek UE do dowolnego kraju przeznaczenia UE bez żadnych innych formalności celnych podczas tranzytu lub w miejscu przeznaczenia.
Od 1 lipca 2021 r. wejdą jednak w życie nowe formalności celne, zgodnie z przepisami UE. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi ważnymi informacjami:
Towary o niskiej wartości (LV) o ostatecznej wartości celnej do 150 EUR: Towary o tej wartości podlegają obecnie opłacie podatku VAT od przywozu, choć są zwolnione z innych należności celnych lub podatków przywozowych. W przypadku tych paczek z USA do UE wymagana będzie jednak importowa formalność celna.
Towary o wysokiej wartości (HV) o ostatecznej wartości celnej powyżej 150EUR: Pojedyncze towary z USA do UE zostaną obciążone podatkiem VAT importowym w wysokości 21%, plus należności celne importowe w zależności od kategorii produktów, wszystkie stosowane do wartości statystycznej każdej działki. Wymagane będą formalności celne przywozowe.
(Należy zauważyć, że wcześniejsze procedury celne, które obejmowały towary o średniej wartości (MV), nie mają już zastosowania).
Import płatności celnych są dokonywane z importu VAT, należności celnych importowych i innych podatków przywozowych zapłaconych przez EshopWedrop holenderskich urzędników celnych w imieniu klientów do przywozu paczek do Holandii, przed dostawą do Polska. Opłaty celne są generowane od ostatecznej wartości celnej ustalonej przez brokerów i władze holenderskie. Po wypełnieniu zgłoszenia obliczymy szacunkową płatność celną, a w przypadku nadpłaty lub niedopłaty zostanie ona skorygowana podczas wypełniania płatności końcowej.
Ostateczna płatność celna importu zostanie dodana dla każdej przesyłki jako kwoty do zapłacenia przez klienta przy kasie przed ostateczną dostawą w kraju docelowym.
Ostateczne płatności celne importu są pobierane przez holenderskie organy celne na podstawie zgłoszenia celnego dokonanego przez klienta dla każdej działki, ale również na podstawie własnych wartości statystycznych holenderskich organów celnych dla danego produktu danej ilości. Oznacza to, że ostateczna wartość celna może być inna niż deklarowana przez klientów wartość, co oznacza również, że ostateczna płatność celna importu może być inna niż szacowane płatności celne ustalone w momencie zgłoszenia celnego dokonanego przez klienta dla każdej działki.
Ostateczne płatności celne importu są narzucone przez holenderskie organy celne i nie można dokonać zwrotu lub korekty za nadpłatę, niezależnie od przyczyny żądanej nadpłaty – z powodu błędów popełnionych przez klienta w zgłoszeniu celnym lub z powodu uznaniowej decyzji holenderskich organów celnych.
Import Customs Clearance Service Fee: Jest to opłata za usługę pobierana od klientów przez EshopWedrop za obsługę formalności importowych dla każdej pojedynczej przesyłki. Opłaty te są różne dla paczek LV i HV, a znajdziesz to na oficjalnej liście taryf opublikowanej na naszej stronie internetowej.
Import Customs Payments Service Fee: Jest to opłata za usługę pobierana od klientów przez EshopWedrop za usługę dokonywania płatności celnych importu w imieniu klienta. Są to importowe podatki VAT, należności celne importowe i inne podatki importowe płacone przez EshopWedrop (lub jego podwykonawców i wyznaczonych agentów) holenderskim organom celnym w celu przywozu każdej działki.
Opłata ta wynosi 9,98% od całkowitej kwoty takich płatności celnych importowych dokonanych za każdą przesyłkę, przy czym pobierana jest minimalna kwota i są one zgodne z oficjalną listą taryf opublikowaną na stronie internetowej.
Ważne jest, aby pamiętać, że każda paczka będzie traktowana indywidualnie.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skorzystaj z kalkulatora EshopWedrop tutaj
Czy istnieje maksymalny limit ciężaru przesyłki?
Tak, 1000 kg.*
Czy w zadeklarowanej wartości przesyłki istnieje maksymalny limit wartości?
Maksymalna wartość na działkę: 2500 USD
Jeśli Twoja paczka przekroczy ten limit, skontaktuj się z naszym zespołem, a jeden z naszych przedstawicieli obsługi klienta doradzi Ci proces, który należy śledzić. Tylko paczki w ramach tych limitów są uważane za paczki zgodnie z definicją w naszych standardowych Warunkach, a taryfy i wszystkie inne warunki mają zastosowanie. Każda paczka przekraczająca którykolwiek z tych limitów będzie musiała zostać uzgodniona ze specjalnymi warunkami i obowiązującymi taryfami.
Czy usługa jest dostępna dla firm, czy tylko dla konsumentów (osób prywatnych)?
Usługa może być również wykorzystywana przez przedsiębiorstwa, ale bardzo ważne jest, aby zrozumieć, że odprawy celne importowe są wykonywane w Niderlandach drogą elektroniczną i konsolidować wszystkie paczki w jeden transport. W związku z tym nie możemy dostarczyć żadnej deklaracji celnej importu dla każdej pojedynczej paczki, która zwykle będzie wymagać jako dokumentacji uzupełniającej dla importowego podatku VAT lub przywozowych należności celnych zapłaconych za formalności celne.
Deklaracja celna dla paczek z USA
WAŻNE: Aby upewnić się, że paczka zostanie wysłana w następnym zaplanowanym transporcie, zaloguj się do swojego konta i zaktualizuj wszystkie szczegóły celne wymagane dla przesyłki (deklaracja wartości, towar, dodaj fakturę zakupu). Każdy odjazd będzie obejmował tylko paczki ze wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi do odprawy celnej. Wszystkie paczki, których te informacje nie zostaną zaktualizowane, pozostaną w magazynie do czasu ich aktualizacji.
Jakie towary nie mogą być dostarczone z USA do Polska?
Magazyn USA EshopWedrop Origin ma siedzibę w Nowym Jorku. Oznacza to, że za każdym razem, gdy robisz zakupy od sprzedawców internetowych w Ameryce, Twoje paczki będą wysyłane do magazynu USA Origin, a stamtąd twoje paczki będą przybywać do Holandii, zanim zostaną dostarczone do Ciebie w Polska.
Gdy paczki docierają do Niderlandów, każda z nich podlega formalnościom celnym przywozowym – pozwala to na rozpowszechnianie paczek UE jako paczek UE do dowolnego kraju przeznaczenia UE bez żadnych innych formalności celnych podczas tranzytu lub w miejscu przeznaczenia. Przygotowując zgłoszenie celne, zostaniesz poproszony o podanie szczegółowego opisu zawartości przesyłki. To z kolei będzie generować kody HS stosowane w procedurze odprawy celnej przez holenderskich urzędników celnych. Odkryliśmy, że przedmioty z kodami HS zaczynających się od 0, 1 lub 2 są surowo zabronione przez holenderskich urzędników.
Poniżej znajduje się lista przykładów produktów, które nie mogą być dostarczone z USA do Europy z zastrzeżeniem holenderskich formalności celnych (wykaz ten nie jest wyczerpujący, a produkty zabronione nie ograniczają się tylko do poniższych przykładów):
- Produkty zwierzęce, środki spożywcze którzy szybko mogą popsuć się,
- Wszystkie jedzenie oraz napoje.
- Żywe zwierzęta, ptaki, bydło, zwierzęta gospodarskie,
- Towary podrobione,
- Rośliny,kwiaty, owoce, warzywa,
- Broń, amunicja,urządzenia zapalające,
- Witaminy,suplementy, leki
- Niezarejestrowaneleki, nielegalne narkotyki, w tym produkty dopuszczone do obrotu w kraju pochodzenia, w tym niska ilość leków, takich jak na przykład oleje i produkty na bazie CBD.
- Odpady, odpady ludzkie,
- Nasiona, chronione gatunki roślin,
- baterie, materiały wybuchowe, substancje łatwopalne, produkty chemiczne, siarczyny, paliwa mineralne, żywice lub inne substancje niebezpieczne/substancje radioaktywne,
- Dobra kultury, sztuka, antyki,
- Pojazdy, samochody, motocykle, statki wycieczkowe, jachty
Naszym priorytetem jest upewnienie się, że Twoje przesyłki są odprawione i dostarczone. Jednak w przypadku paczek zawierających produkty zgodnie z powyższą listą nie możemy ponosić odpowiedzialności za twoje straty. Władze są znane z konfiskacji tych przedmiotów.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą spowodować i zalecamy, aby przed złożeniem zamówienia zapoznać się z naszym regulaminem – 3.10 (3) dotyczącym wielkości, opakowania i zawartości twojej przesyłki.
Uwaga: Produkty te są podane jako przykłady, a lista nie jest wyczerpująca. Prosimy o przestrzeganie odpowiednich przepisów obowiązujących w USA, UE i Polska w odniesieniu do produktów, które mogą być niedozwolone.
Jakie towary są zabronione w transporcie do Polski?
Szanowny kliencie, poniżej znajduje się lista towarów, których przewóz do Polski jest zabroniony:
- monety, rachunki, banknoty lub papiery wartościowe, czeki podróżne, platyna, złoto, srebro, kamienie szlachetne, biżuteria i przedmioty wartościowe;
- leki psychodeliczne, narkotyki;
- materiały wybuchowe, substancje łatwopalne lub inne substancje niebezpieczne lub substancje radioaktywne;
- żywe zapasy (w tym pszczoły i inne owady);
- broń, amunicja, kule;
- napoje alkoholowe o stężeniu powyżej 70%, pozostałości i odpady, reaktory jądrowe, podgrzewacze wody, odbiorniki zawierające gaz, puste pojemniki na gaz, zbiorniki z paliwami silnikowymi;
- dzieła sztuki, osobiste przedmioty wartościowe;
- mięso i podroby, ryby, skorupiaki i inne bezkręgowce wodne, mleko i produkty mleczne, jaja, drzewa, cebulki, korzenie, rośliny, kwiaty i rośliny ozdobne, zboża i nasiona, żywica, miód, cukier, ciasta, różne produkty karmy dla zwierząt domowych, pasza dla zwierząt, tytoń, alkohol, sól, siarka, rudy, paliwa mineralne, olejki eteryczne, produkty chemiczne, produkty farmaceutyczne, oborniki mineralne, produkty fotograficzne, surowe skóry, drewno, węgiel drzewny, żelazo i stal.
Jakie towary nie mogą być dostarczane z USA do Polski?
Magazyn USA EshopWedrop Origin ma siedzibę w Nowym Jorku. Oznacza to, że za każdym razem, gdy robisz zakupy od sprzedawców internetowych w Ameryce, Twoje paczki będą wysyłane do magazynu USA Origin, a stamtąd twoje paczki będą przybywać do Holandii, zanim zostaną dostarczone do Ciebie w Polska.
Gdy paczki docierają do Niderlandów, każda z nich podlega formalnościom celnym przywozowym – pozwala to na rozpowszechnianie paczek UE jako paczek UE do dowolnego kraju przeznaczenia UE bez żadnych innych formalności celnych podczas tranzytu lub w miejscu przeznaczenia. Przygotowując zgłoszenie celne, zostaniesz poproszony o podanie szczegółowego opisu zawartości przesyłki. To z kolei będzie generować kody HS stosowane w procedurze odprawy celnej przez holenderskich urzędników celnych. Odkryliśmy, że przedmioty z kodami HS zaczynających się od 0, 1 lub 2 są surowo zabronione przez holenderskich urzędników.
Poniżej znajduje się lista przykładów produktów, które nie mogą być dostarczone z USA do Europy z zastrzeżeniem holenderskich formalności celnych (wykaz ten nie jest wyczerpujący, a produkty zabronione nie ograniczają się tylko do poniższych przykładów):
- Produkty zwierzęce, środki spożywcze którzy szybko mogą popsuć się,
- Żywe zwierzęta, ptaki, bydło, zwierzęta gospodarskie,
- Towary podrobione,
- Rośliny,kwiaty, owoce, warzywa,
- GBL = Gamma-Butyrolacton,
- Broń, amunicja,urządzenia zapalające,
- Witaminy,suplementy, leki
- Niezarejestrowaneleki, nielegalne narkotyki, w tym produkty dopuszczone do obrotu w kraju pochodzenia, w tym niska ilość leków, takich jak na przykład oleje i produkty na bazie CBD.
- Odpady, odpady ludzkie,
- Nasiona, chronione gatunki roślin,
- baterie, materiały wybuchowe, substancje łatwopalne, produkty chemiczne, siarczyny, paliwa mineralne, żywice lub inne substancje niebezpieczne/substancje radioaktywne,
- Dobra kultury, sztuka, antyki,
- Pojazdy, samochody, motocykle, statki wycieczkowe, jachty
Naszym priorytetem jest upewnienie się, że Twoje przesyłki są odprawione i dostarczone. Jednak w przypadku paczek zawierających produkty zgodnie z powyższą listą nie możemy ponosić odpowiedzialności za twoje straty. Władze są znane z konfiskacji tych przedmiotów.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą spowodować i zalecamy, aby przed złożeniem zamówienia zapoznać się z naszym regulaminem – 3.10 (3) dotyczącym wielkości, opakowania i zawartości twojej przesyłki.
Uwaga: Produkty te są podane jako przykłady, a lista nie jest wyczerpująca. Prosimy o przestrzeganie odpowiednich przepisów obowiązujących w USA, UE i [kraju] w odniesieniu do produktów, które mogą być niedozwolone.
„ Niebezpieczne towary” – Paczki z USA
Czasem paczki mogą zawierać produkty klasyfikowane jako „Towary niebezpieczne”. Dlatego ważna jest wiedza czym są towary niebezpieczne, których zgodnie z prawem nie można importować z USA.
Pewne towary są klasyfikowane jako „niebezpieczne” lub „szkodliwe” i nie mogą być dopuszczone do transportu. Te kategorie mogą zawierać następujące produkty : aerozole, perfumy, przedmioty zawierające baterie litowe – telefony komórkowe lub laptopy.
- Produkty zawierające baterie litowo-jonowe i litowo-metalowe są klasyfikowane jako „Towary niebezpieczne”
- Tylko kategoria towarów UN3481 może być importowana
- Wszystkie kategorie o innych oznaczeniach nie mogą być transportowane (UN3480, UN3091, UN3090)
- Paczki, zawierające niezidentyfikowane towary niebezpieczne będą wymagały otwarcia w celu sprawdzenia dokumentacji dla klienta, która pozwoli przypisać towar do odpowiedniej kategorii. Z przepakowaniem paczki będzie wiązała się opłata, która będzie musiała być wcześniej zaakceptowana przez Ciebie.
- Obecnie możemy przewozić jedynie kategorię UN3481. Transport dla paczek z towarami niebezpiecznymi z tej kategorii jest organizowany raz w miesiącu jeżeli jest ich wystarczająco dużo.
- W przypadku chęci zwrócenia towaru, który nie może zostać przewieziony do sprzedawcy z USA, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
- W przypadku chęci zakupu telefonów komórkowych bądź laptopów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Naszym priorytetem jest upewnienie się, że zamówione paczki bezpiecznie dotrą do naszych klientów, dlatego informujemy, że nie możemy ponosić odpowiedzialności za brak możliwości dostawy paczek zawierających towary niebezpieczne, wymienione wyżej.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Przed złożeniem zamówienia, sugerujemy zapoznanie się z Regulaminem oraz regulacjami dotyczącymi importu towarów niebezpiecznych.
Jak zrobić zakupy z Wielkiej Brytanii?
Składasz zamówienie za pomocą adresu dostawy EshopWedrop Polska?
Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z poniższymi informacjami - należy postępować zgodnie z tymi instrukcjami, aby upewnić się, że twoja przesyłka pomyślnie przechodzi przez procedurę odprawy celnej przed dostawą.
Odwiedź swoje konto, aby sprawdzić, czy twój adres dostawy w Wielkiej Brytanii jest dostępny - Moje konto
Jeśli nie masz jeszcze konta EshopWedrop, zarejestruj się tutaj
Jak działa usługa w Wielkiej Brytanii?
Brytyjski magazyn EshopWedrop Origin ma siedzibę w Southampton. Oznacza to, że za każdym razem, gdy robisz zakupy od sprzedawców internetowych w Wielkiej Brytanii, Twoje paczki będą wysyłane do magazynu Origin w Wielkiej Brytanii, a stamtąd będą dostarczane do Polska, przez Holandię.
Dostawy do magazynu w Wielkiej Brytanii są przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (czasu londyńskiego).
Wszystkie paczki są przetwarzane w ciągu 24 godzin po dostawie.
Godziny odcięcia – Paczki ze szczegółami celnymi zaktualizowane i potwierdzone do godziny 08:00 GMT w dniu wyjazdu zostaną uwzględnione w tym wyjeździe.
Obecnie mamy cotygodniowy wyjazd z magazynu Origin w Wielkiej Brytanii, w każdy piątek i z przyjazdem do Holandii w niedzielę.
Klienci będą musieli zaktualizować szczegóły celne tych paczek do piątku 08:00 GMT, aby upewnić się, że wyjadą tego samego dnia.
Co muszę zrobić, gdy paczka dotrze do magazynu w Wielkiej Brytanii?
Zaloguj się na swoje konto osobiste i weź udział w następujących czynnościach:
Prześlij dokumentację pomocniczą dla zadeklarowanych kategorii produktów i wartości (faktura, potwierdzenie zamówienia online, faktura proforma itp.). Dokument ten musi wyraźnie przedstawiać opis produktów, ilość i kwotę zapłaconą za produkty. Jeśli brakuje któregokolwiek z tych danych, paczka nie może wypłynąć z Wielkiej Brytanii!
Musisz wypełnić szczegóły kategorii produktu wymienione powyżej tylko w języku angielskim i musi być zgodny z opisem z dokumentacji uzupełniającej (faktura lub potwierdzenie zamówienia online). To z kolei pozwoli na stworzenie odpowiednich kodów HS potrzebnych podczas odprawy celnej.
Zadeklarowana wartość w GBP, w tym wszelkie obowiązujące opłaty za sprzedaż i koszty dostawy w Wielkiej Brytanii, zgodnie z przesłaną dokumentacją uzupełniającą. Maksymalna wartość przesyłki akceptowanej przez system wynosi 5000 GBP.
Uwaga: Jeśli nie masz domyślnego adresu dostawy w kraju docelowym zadeklarowanym na twoim koncie, zostanie wyświetlony monit o dodanie go. Jest to warunek konieczny do wysłania paczek z Wielkiej Brytanii. Ten adres zostanie zadeklarowany jako adres do formalności celnych wywozie i importu.
Co się stanie, gdy moje paczki dotrą do Holandii?
Po pierwsze, paczki przybywają do Holandii w niedzielę w celu odprawy celnej (patrz więcej szczegółów na temat formalności celnych importu).
Po odprawie celnej działek paczki zostaną posortowane i wyjadą w następnym zaplanowanym wylocie z Holandii do Polska.
W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Dane kontaktowe działu obsługi klienta: Telefon: [+48 22 738 31 94], E-mail: info@eshopwedrop.pl
Jakie są opłaty za przesyłkę z Wielkiej Brytanii?
Ceny dostawy są obliczane na podstawie ciężaru przesyłek:
Ciężar odpłatny: Ciężar ładunku paczek jest obliczany jako rzeczywista waga (waga brutto) lub waga objętościowa (nazywana również objętością lub wymiarową) przesyłki, w zależności od tego, która z tych wartości jest większa. Waga objętościowa jest obliczana na podstawie wymiarów (długość, szerokość i wysokość) działki: Długość (cm) x Szerokość (cm) x Wysokość (cm) / 6000. Jako wyjątek i korzyść dla naszych klientów, za małe działki pobieramy od nich opłatę tylko za rzeczywistą wagę (wagę brutto) za ciężar obciążalny.
Zazwyczaj duże przedmioty o lekkiej rzeczywistej wadze zajmują więcej miejsca na ciężarówce niż mały, ciężki przedmiot. Dlatego koszty transportu są w zależności od ciężaru.
Formalności celne importu
Gdy paczki przybywają do Niderlandów, każdy z nich podlega formalnościom celnym przywozowym – pozwala to na rozpowszechnianie paczek UE jako paczek UE do dowolnego kraju przeznaczenia UE bez żadnych innych formalności celnych podczas tranzytu lub w miejscu przeznaczenia.
Od 1 lipca 2021 r. wejdą jednak w życie nowe formalności celne, zgodnie z przepisami UE. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi ważnymi informacjami:
Towary o niskiej wartości (LV) o ostatecznej wartości celnej do 150 EUR: Towary o tej wartości podlegają obecnie opłacie podatku VAT od przywozu, choć są zwolnione z innych należności celnych lub podatków przywozowych. W przypadku tych paczek z Wielkiej Brytanii do UE wymagana będzie jednak importowa formalność celna.
Towary o wysokiej wartości (HV) o ostatecznej wartości celnej powyżej 150EUR: Pojedyncze towary z Wielkiej Brytanii do UE zostaną obciążone podatkiem VAT importowym w wysokości 21%, plus należności celne importowe w zależności od kategorii produktów, wszystkie stosowane do wartości statystycznej każdej działki. Wymagane będą formalności celne przywozowe.
(Należy zauważyć, że wcześniejsze procedury celne, które obejmowały towary o średniej wartości (MV), nie mają już zastosowania).
Import płatności celnych są dokonywane z importu VAT, należności celnych importowych i innych podatków przywozowych zapłaconych przez EshopWedrop holenderskich urzędników celnych w imieniu klientów do przywozu paczek do Holandii, przed dostawą do Polska. Opłaty celne są generowane od ostatecznej wartości celnej ustalonej przez brokerów i władze holenderskie. Po wypełnieniu zgłoszenia obliczymy szacunkową płatność celną, a w przypadku nadpłaty lub niedopłaty zostanie ona skorygowana podczas wypełniania płatności końcowej.
Ostateczna płatność celna importu zostanie dodana dla każdej przesyłki jako kwoty do zapłacenia przez klienta przy kasie przed ostateczną dostawą w kraju docelowym.
Ostateczne płatności celne importu są pobierane przez holenderskie organy celne na podstawie zgłoszenia celnego dokonanego przez klienta dla każdej działki, ale również na podstawie własnych wartości statystycznych holenderskich organów celnych dla danego produktu danej ilości. Oznacza to, że ostateczna wartość celna może być inna niż deklarowana przez klientów wartość, co oznacza również, że ostateczna płatność celna importu może być inna niż szacowane płatności celne ustalone w momencie zgłoszenia celnego dokonanego przez klienta dla każdej działki.
Ostateczne płatności celne importu są narzucone przez holenderskie organy celne i nie można dokonać zwrotu lub korekty za nadpłatę, niezależnie od przyczyny żądanej nadpłaty – z powodu błędów popełnionych przez klienta w zgłoszeniu celnym lub z powodu uznaniowej decyzji holenderskich organów celnych.
Import Customs Clearance Service Fee: Jest to opłata za usługę pobierana od klientów przez EshopWedrop za obsługę formalności importowych dla każdej pojedynczej przesyłki. Opłaty te są różne dla paczek LV i HV, a znajdziesz to na oficjalnej liście taryf opublikowanej na naszej stronie internetowej.
Import Customs Payments Service Fee: Jest to opłata za usługę pobierana od klientów przez EshopWedrop za usługę dokonywania płatności celnych importu w imieniu klienta. Są to importowe podatki VAT, należności celne importowe i inne podatki importowe płacone przez EshopWedrop (lub jego podwykonawców i wyznaczonych agentów) holenderskim organom celnym w celu przywozu każdej działki.
Opłata ta wynosi 9,98% od całkowitej kwoty takich płatności celnych importowych dokonanych za każdą przesyłkę, przy czym pobierana jest minimalna kwota i są one zgodne z oficjalną listą taryf opublikowaną na stronie internetowej.
Ważne jest, aby pamiętać, że każda paczka będzie traktowana indywidualnie.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skorzystaj z kalkulatora EshopWedrop tutaj
Czy istnieje maksymalny limit ciężaru przesyłki?
Tak, 1000 kg.*
Czy w zadeklarowanej wartości działki istnieje maksymalny limit wartości?
Maksymalna wartość na działkę: 5000 GBP
Jeśli Twoja przesyłka przekroczy ten limit, skontaktuj się z naszym zespołem, a jeden z naszych przedstawicieli obsługi klienta doradzi Ci proces, który należy śledzić. Tylko paczki w ramach tych limitów są uważane za Działki zgodnie z definicją w naszych standardowych Warunkach, a taryfy i wszystkie inne warunki mają zastosowanie. Każda paczka przekraczająca którykolwiek z tych limitów będzie musiała zostać uzgodniona ze specjalnymi warunkami i obowiązującymi taryfami.
Czy usługa jest dostępna dla firm, czy tylko dla konsumentów (osób prywatnych)?
Usługa może być również wykorzystywana przez przedsiębiorstwa, ale bardzo ważne jest, aby zrozumieć, że odprawy celne importowe są wykonywane w Niderlandach drogą elektroniczną i konsolidować wszystkie paczki w jeden transport. W związku z tym nie możemy dostarczyć żadnej deklaracji celnej importu dla każdej pojedynczej działki, która zwykle firma będzie wymagać jako dokumentacji uzupełniającej dla importowego podatku VAT lub należności celnych przywozowych zapłaconych za formalności celne.
Jakie towary nie mogą być dostarczone ze Anglii do Polska?
Brytyjski magazyn EshopWedrop Origin ma siedzibę w Southampton. Oznacza to, że za każdym razem, gdy robisz zakupy od sprzedawców internetowych w Wielkiej Brytanii, Twoje paczki będą wysyłane do magazynu ORIGIN w Wielkiej Brytanii, a stamtąd Twoje paczki będą przybywać do Holandii, zanim zostaną dostarczone do Ciebie w Polska.
Gdy paczki docierają do Niderlandów, każda z nich podlega formalnościa celnym przywozowym – pozwala to na rozpowszechnianie paczek UE jako paczek UE do dowolnego kraju przeznaczenia UE bez żadnych innych formalności celnych podczas tranzytu lub w miejscu przeznaczenia. Przygotowując zgłoszenie celne, zostaniesz poproszony o podanie szczegółowego opisu zawartości przesyłki. To z kolei będzie generować kody HS stosowane w procedurze odprawy celnej przez holenderskich urzędników celnych. Odkryliśmy, że przedmioty z kodami HS zaczynających się od 0, 1 lub 2 są surowo zabronione przez holenderskich urzędników.
Poniżej znajduje się lista przykładów produktów, które nie mogą być dostarczone z Wielkiej Brytanii do Europy z zastrzeżeniem holenderskich formalności celnych (wykaz ten nie jest wyczerpujący, a produkty zabronione nie ograniczają się tylko do przykładów wymienionych poniżej):
- Produkty zwierzęce, Wszystkie jedzenie oraz napoje,
- Żywe zwierzęta, ptaki, bydło, zwierzęta gospodarskie,
- Podrabiane towary,
- Rośliny, kwiaty, owoce, warzywa,
- GBL = Gamma-Butyrolacton,
- Broń, amunicja, urządzenia zapalające,
- Witaminy, suplementy, leki
- Niezarejestrowane leki, nielegalne narkotyki, w tym produkty dopuszczone do obrotu w kraju pochodzenia, w tym niska ilość leków, takich jak na przykład oleje i produkty na bazie CBD.
- Odpady, odpady ludzkie,
- Nasiona, chronione gatunki roślin,
- baterie, materiały wybuchowe, substancje łatwopalne, produkty chemiczne, siarczyny, paliwa mineralne, żywice lub inne substancje niebezpieczne/substancje radioaktywne,
- Dobra kultury, sztuka, antyki,
- Pojazdy, samochody, motocykle, statki wycieczkowe, jachty
Naszym priorytetem jest upewnienie się, że Twoje przesyłki są odprawione i dostarczone. Jednak w przypadku paczek zawierających produkty zgodnie z powyższą listą nie możemy ponosić odpowiedzialności za twoje straty. Władze są znane z konfiskacji i niszczenia tych przedmiotów.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą spowodować i zalecamy, aby przed złożeniem zamówienia zapoznać się z naszymregulaminem – 3.10 (3) dotyczącym wielkości, opakowania i zawartości twojej przesyłki.
Uwaga: Produkty te są podane jako przykłady, a lista nie jest wyczerpująca. Prosimy o przestrzeganie odpowiednich przepisów obowiązujących w Wielkiej Brytanii, UE i Polska w odniesieniu do produktów, które mogą być niedozwolone.