Logowanie
4.6

Co to jest EDee?

EDee to opcja automatycznej dostawy, która daje możliwość na otrzymywanie zamówień online bez konieczności logowania się na konto EshopWedrop więcej niż jeden raz.

Co oznacza automatyczna dostawa?

EDee jest opcją automatycznej dostawy - oznacza to, że jeśli zostanie aktywowana, Twoje zamówienia zostaną wysyłane automatycznie, na podstawie preferencji ustawionych na osobistym koncie EshopWedrop tylko raz.

Czy EDee jest obowiązkową opcją, z której muszę skorzystać?

EDee nie jest obowiązkowym, jest opcjonalnym dodatkiem i można go aktywować na osobistym koncie EshopWedrop za darmo!

Jeśli zdecydujesz aktywować naszą funkcję EDee, wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić informacje dotyczące konta EshopWedrop w sekcji „Moje paczki” i na podstawie tych informacji przyszłe zamówienia zostaną dostarczone do Ciebie. Możesz go dezaktywować w dowolnym momencie.

Uwaga: nawet jeśli zdecydujesz się nie używać EDee, twoje paczki nadal będą przenoszone do ich Magazynu Docelowego, więc Edee nie wpłynie na podróż paczek, jeśli nie zostanie użyta.

Jeśli aktywuję EDee, czy będzie to działać w przypadku zaległych zamówień na moim koncie?

Jeśli zdecydujesz się na aktywację EDee, ale masz już zaległe zamówienia na koncie, pamiętaj, że ustawione preferencje będą działać tylko w przypadku paczek dodanych do konta po aktywacji. W przypadku paczek już istniejących na koncie nie można ich zautomatyzować i dlatego trzeba będzie postępować zgodnie z procesem ręcznego zamawiania.

Jak działa EDee?

EDee daje Ci możliwość wstępnego wybrania opcji dostawy, których chcesz używać w swoich zamówieniach, tylko RAZ, a odtąd za każdym razem, gdy używasz EshopWedrop do dostarczania paczek, EDee zajmie się całym procesem za Ciebie, używając zestaw preferencji!

Na przykład: jeśli wcześniej wybierzesz preferencje, takie jak opcja dostawy, aby była to dostawa do domu i użyjesz tej samej metody płatności dla wszystkich swoich zamówień, Edee zrealizuje twoje przyszłe zamówienia przy użyciu tych preferencji, nie prosząc o dalszą pomoc.

Jak aktywować EDee?

Krok 1 à Odwiedź swoje konto EshopWedrop i przejdź do strony „Moje paczki”.

Krok 2à Włącz EDee

Krok 3 à Wybierz preferencje dostawy, o które EDee ma się troszczyć

Czy istnieje maksymalny rozmiar paczki dla dostaw automatycznych?

Nie ma maksymalnego rozmiaru paczki dla dostaw automatycznych, chyba że wybierzesz nasze opcje C&C (Paczkomaty). Jeśli wybierzesz jedną z naszych opcji C&C, a Twoja paczka będzie większa niż maksymalna dozwolona, ​​wówczas EDee użyje drugiej opcji dostawy ustawionej w ustawieniach EDee.

Ponadto, jeśli używasz dostaw typu „kliknij i odbierz” lub „do drzwi”, sprawdź, czy mogą wystąpić ograniczenia kurierskie.

Co się stanie, jeśli użyję EDee, ale zdecyduję się zapłacić „za pobraniem”?

Jeśli wybrałeś opcję płatności „Za pobraniem”, EDee zajmie się przesyłką za Ciebie i wyśle ​​twoje paczki do naszego magazynu w kraju. Po dostarczeniu paczek możesz odebrać i opłacić zamówienie przy odbiorze.

Podobnie, EDee może zorganizować dostawę do domu, a płatności można dokonać w dniu przyjazdu.

Co się stanie, jeśli użyję EDee, ale zdecyduję wysłać jedną paczkę na inny adres?

EDee można włączyć / wyłączyć dla pojedynczej paczki osobno, jeśli jest taka potrzeba. Na przykład, jeśli EDee została aktywowana, ale jedna paczka musi być dostarczona w inny sposób niż pozostałe, EDee można wyłączyć dla tej pojedynczej paczki. Następnie na tą konkretną paczkę  trzeba było by złozyć zamówienie w zwykły sposób.

Czy będę informowany o aktualizacjach dotyczących podróży mojej przesyłki z EDee?

EDee prześle Ci e-mailem informacje o statusie i podróży Twojego zamówienia, abyś był w pełni informowany na każdym etapie.

Czy EDee jest dla mnie odpowiedni?

EDee jest odpowiednią opcją dla Ciebie, jeśli chcesz, aby proces zakupów online był szybki i prosty. Oznacza to mniej powiadomień e-mail (jeśli zdecydujesz się otrzymywać mniej) i mniej loginów na konto. Jednak aktualizacje śledzenia zamówień i dostawy są zawsze dostępne na stronie internetowej, abyś mógł uzyskać do nich dostęp.

Czy Edee zajmie się danymi celnymi?

Jeśli zdecydujesz się aktywować EDee dla paczek amerykańskich, pamiętaj, że EDee nie może przesyłać danych celnych na twoje konto w twoim imieniu. Nadal będziesz musiał zalogować się na swoje konto i ręcznie przesłać te dane. Po przesłaniu tych dokumentów EDee może wysłać do Ciebie paczkę z USA i dokończyć zautomatyzowany proces.

Czy mogę użyć Edee dla więcej niż jednej paczki?

EDee działa tylko wtedy, gdy zamawiasz paczki pojedynczo, jedna po drugiej, ponieważ obecnie ta opcja nie jest dostępna do konsolidacji paczek w jednym zamówieniu. W przyszłości będziemy mieli tę opcję, więc bądź na bieżąco!

Czy mogę użyć Edee tylko dla jednej paczki?

W razie potrzeby EDee można aktywować tylko dla jednej paczki. Ta opcja jest przydatna dla tych, którzy mogą być nieobecni, gdy ich paczka zostanie dostarczona. Jeśli masz paczkę na koncie i chcesz zautomatyzować proces dostawy, możesz to zrobić, przechodząc do sekcji „Moje paczki” na koncie i aktywując EDee dla tej jednej paczki. Po otrzymaniu paczki EDee zajmie się dostawą za Ciebie.

Co się stanie, jeśli aktywuję EDee, ale zdecyduję, że to nie dla mnie?

EDee można zawsze dezaktywować i ponownie aktywować tyle razy, ile chcesz. Jeśli po prostu zalogujesz się na swoje konto i wybierzesz sekcję „Moje paczki”, będziesz mógł przełączyć przycisk On / Off na banerze EDee, aby włączyć lub wyłączyć EDee.

Uwaga: jeśli zdecydujesz się na aktywację EDee, ustawione preferencje będą działać tylko w przypadku paczek dodanych do twojego konta po aktywacji. Oznacza to, że wszelkie paczki, które były już na koncie przed aktywacją EDee, nie zostaną zautomatyzowane i dlatego będą podlegać ręcznemu procesowi składania zamówień.

Ponadto EDee można włączyć / wyłączyć dla pojedynczej paczki oddzielnie, jeśli jest to potrzebne. Na przykład, jeśli EDee została aktywowana, ale jedna paczka musiała zostać dostarczona w inny sposób niż pozostałe na koncie, EDee można wyłączyć dla tej pojedynczej paczki. Następnie ta konkretna paczka musiałaby zostać zamówiona w zwykły sposób.

Dlaczego EDee jest bezpłatny? Czy są jakieś ukryte koszty?

W tej chwili oferujemy EDee całkowicie za darmo, ponieważ chcemy zaoferować naszym klientom najlepsze możliwe zakupy online. Biorąc pod uwagę każdą recenzję, którą otrzymujemy każdego dnia, staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania, aby usługa była prosta, wydajna i przyjemna, z którą EDee pomaga pod każdym względem.

Kontakt

Masz więcej pytań? Zadzwoń chętnie na nie odpowiemy

Korzystając ze strony internetowej Eshopwedrop, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszą polityką dotyczącą plików cookie. Czytaj więcej

General - October
General - October
Poczekaj, aż zweryfikujemy Twój kod pocztowy