Logowanie
4.6

Jak zrobić zakupy z Wielkiej Brytanii?

Składasz zamówienie za pomocą adresu dostawy EshopWedrop Polska?

Zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z poniższymi informacjami - należy postępować zgodnie z tymi instrukcjami, aby upewnić się, że twoja przesyłka pomyślnie przechodzi przez procedurę odprawy celnej przed dostawą.

Odwiedź swoje konto, aby sprawdzić, czy twój adres dostawy w Wielkiej Brytanii jest dostępny -  Moje konto

Jeśli nie masz jeszcze konta EshopWedrop, zarejestruj się tutaj

 

Jak działa usługa w Wielkiej Brytanii?

Brytyjski magazyn EshopWedrop Origin ma siedzibę w Southampton. Oznacza to, że za każdym razem, gdy robisz zakupy od sprzedawców internetowych w Wielkiej Brytanii, Twoje paczki będą wysyłane do magazynu Origin w Wielkiej Brytanii, a stamtąd będą dostarczane do Polska, przez Holandię.

Dostawy do magazynu w Wielkiej Brytanii są przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (czasu londyńskiego).

Wszystkie paczki są przetwarzane w ciągu 24 godzin po dostawie.

Godziny odcięcia – Paczki ze szczegółami celnymi zaktualizowane i potwierdzone do godziny 08:00 GMT w dniu wyjazdu zostaną uwzględnione w tym wyjeździe.

Obecnie mamy cotygodniowy wyjazd z magazynu Origin w Wielkiej Brytanii, w każdy piątek i z przyjazdem do Holandii w niedzielę.

Klienci będą musieli zaktualizować szczegóły celne tych paczek do piątku 08:00 GMT, aby upewnić się, że wyjadą tego samego dnia.

 

Co muszę zrobić, gdy paczka dotrze do magazynu w Wielkiej Brytanii?

Zaloguj się na swoje konto osobiste i weź udział w następujących czynnościach:

Prześlij dokumentację pomocniczą dla zadeklarowanych kategorii produktów i wartości (faktura, potwierdzenie zamówienia online, faktura proforma itp.). Dokument ten musi wyraźnie przedstawiać opis produktów, ilość i kwotę zapłaconą za produkty. Jeśli brakuje któregokolwiek z tych danych, paczka nie może wypłynąć z Wielkiej Brytanii!

Musisz wypełnić szczegóły kategorii produktu wymienione powyżej tylko w języku angielskim i musi być zgodny z opisem z dokumentacji uzupełniającej (faktura lub potwierdzenie zamówienia online). To z kolei pozwoli na stworzenie odpowiednich kodów HS potrzebnych podczas odprawy celnej.

Zadeklarowana wartość w GBP, w tym wszelkie obowiązujące opłaty za sprzedaż i koszty dostawy w Wielkiej Brytanii, zgodnie z przesłaną dokumentacją uzupełniającą. Maksymalna wartość przesyłki akceptowanej przez system wynosi 5000 GBP.

Uwaga: Jeśli nie masz domyślnego adresu dostawy w kraju docelowym zadeklarowanym na twoim koncie, zostanie wyświetlony monit o dodanie go.  Jest to warunek konieczny do wysłania paczek z Wielkiej Brytanii. Ten adres zostanie zadeklarowany jako adres do formalności celnych wywozie i importu.

 

Co się stanie, gdy moje paczki dotrą do Holandii?

Po pierwsze, paczki przybywają do Holandii w niedzielę w celu odprawy celnej (patrz więcej szczegółów na temat formalności celnych importu).

Po odprawie celnej działek paczki zostaną posortowane i wyjadą w następnym zaplanowanym wylocie z Holandii do Polska.

 

W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe działu obsługi klienta: Telefon: [+48 22 738 31 94], E-mail: info@eshopwedrop.pl

Kontakt

Masz więcej pytań? Zadzwoń chętnie na nie odpowiemy

Korzystając ze strony internetowej Eshopwedrop, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszą polityką dotyczącą plików cookie. Czytaj więcej

#ShareTheGain (Spring)
#ShareTheGain (Spring)
Poczekaj, aż zweryfikujemy Twój kod pocztowy